
Z osobami niepełnosprawnymi oraz dziećmi ze spectrum autyzmu pracuje ponad 20 lat, zaangażowana w projekty na rzecz dzieci niepełnoprawnych w organizacjach pozarządowych. Absolwentka pedagogiki specjalnej osób niepełnosprawnych intelektualnie z terapią zajęciową Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej, Zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz Diagnozy, terapii i edukacji dzieci ze spectrum autyzmu.
Ukończone kursy:
- Aktywizujące metody i formy pracy w zajęciach świetlicowych
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg W. Sherborne, I i II stopień
- Kompleksowe przygotowanie do pracy z dzieckiem z ADHD
- Terapia poznawczo-behawioralna
- Kinezjologia Edukacyjna wg. P. Denisona, I stopień
- Propozycje warsztatów z muzykoterapii i arteterapii
- Czego uczyć ucznia z głębokim upośledzenie? - ocena umiejętności poznawczych
- Edukacja sensoryczna ucznia z głębokim upośledzeniem umysłowym
- Metoda M.i Ch Knillów
- Metoda Dobrego Startu I i II stopień)
- Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych, wg S.Masgutowej w zastosowaniu stymulacji neursensomotorycznej
- Terapia dysfunkcji ustno-twarzowych
- Terapia Taktylna
- Terapia Ręki I i II stopień
- Dziecięca matematyka według prof. .E. Gruszczyk. Kolczyńskiej
- Wspomaganie rozwoju komunikacji małego dziecka z zaburzeniami rozwoju
- Stymulacja Bazalna I i II stopień
- Makaton kurs I i II stopień
- Makaton II stopień
- Arteterapia. Terapia ręki i stopy
- Znaczenie cech narządu wzroku i słuchu w opanowaniu podstaw czytania i pisania w aspekcie rozwoju sensomotorycznego
- Hortiterapia w pracy z osobami z różnymi dysfunkcjami
- Sensoplastyka® Wstęp
- Sensoplastyka® Trener 1 Stopnia
- Trening pamięci jako forma terapii zajęciowej- stymulacja funkcji poznawczych
- Agresja i autoagresja u osób niepełnosprawnych intelektualnie
- Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg. Batii Strauss
- Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej, czyli jak prowadzić obserwacje dzieci i interpretować wyniki i formułować wnioski
- Integracja odruchów wzrokowo-słuchowych
- „Sala Doświadczania Świat-Koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania poziom I i II
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego-KORP
- Karty Oceny Zachowania i Emocji-KOZE
- Logorytmika- Ruch, muzyka, słowo
- Integracja odruchów wzrokowo-słuchowych
mgr Magdalena Machno podczas terapii:
